fredag 26 mars 2010

Väntar och väntar

Fortfarande funktionshindrad. Det är otäckt när kroppen inte fungerar som sig bör. Väntar på att det ska vända och att jag ska bli bättre. Helt plötsligt får livet ett annat perspektiv. Jag försöker att inte tänka för långt famåt, orkar inte ta in hur det skulle bli ifall jag blev fast i det här tillståndet. Nu är det mer timme för timme som gäller.

Under natten har jag legat och sett fram emot ett nytt avsnitt av "Livet runt 30" på kanal 9 nu på morgonen. Nu har dessvärre avsnittet passerat och jag är lite osäker på vad jag ska sätta fokus på nu. Orkar inte tänka fram till påsk nästa vecka. Måste försöka hitta något litet fokus idag och sedan imorgon. Inga stora tankar... Gick in och tittade av min jobbmail som växer lavinartat, ska inte gå in där igen förrän jag är frisk nog att hantera det. För jag ska bli frisk, måste bli frisk!

Inga kommentarer: